27 Ekim 2015 Salı

CN Blue İstanbul'da !!!

Hepinizin bildiği gibi "ABU TV Song Festival" bu sene Türkiye'de yapılıyor. CN Blue'da bu festivalde Güney Kore'yi temsil edecek. "ABU Şarkı Festivali"ni 28 Ekim saat 20.00'da TRT Müzik kanalında canlı olarak izleyebilirsiniz. ( İzlemek isteyenlere saat 19.00’da ABU Açılış Kırmızı Halı var. )

Üyelerin Türkiye'ye gelirken instagrama ekledikleri fotoğraflar..



Havalimanına gitmedim. Çünkü Music Bank’deki o kalabalığın daha da abartılı olacağını düşündüm. Düşüncelerimde de haklı çıktım maalesef. Paylaşımları gördükçe de üzüldüm. Orasını burasını elledim çok mutluyum diyen fan mı istersiniz, saç çekip kopartan fan mı, bir daha böyle kalabalığı nerde bulacaklar ki diyen mi… Bunlar birer şaka olsun çok isterdim. Karşılama için günlerce hazırlık yapmış bir grup fan sayfası var birde onlar adına çok üzüldüm.  Tamam her gün bir idol görmüyorsunuz ve gidip görmek istemiş olabilirsiniz de ama tüm o yazılan saçmalıklar nedir yahu.. Sırf bu yüzden kendi hayranı olduğum grubun buraya gelmesini istemiyorum. Neden diğer ülkelerde böyle şeyler yaşanmıyor bir oturup düşünmeliyiz ( düşünmelisiniz) bence.

Festivalde Cinderella'yı söyleyecekler. ^^

CNBLUE (씨엔블루) - Cinderella (신데렐라)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder