14 Eylül 2015 Pazartesi

Remember You / Hello Monster ( 너를 기억해 )



Dizinin Oyuncuları



Uzun süredir dizi izleyemiyordum aynı hikayeler, benzer senaryolar derken bu dizi ile her şey bir kenara itildi 16 bölüm hiç sıkılmadan oturup izledim. Dizi geçen haftalarda final yaptı ve ben çok üzüldüm. :(  Diziye başlama sebeplerimden biri elbette Seo In Guk değil hemde hiç değil.. ^^ 
Gelelim dizinin konusuna; Lee Hyun ( Seo In-Guk ) sivri dilli bir suçlu profil uzmandır. Cha Ji-An ( Jang Na-Ra ) ise bir dedektiftir. Yıllardır da Lee Hyun'u takip etmektedir. Vee bir gün yani dizinin ilk bölümünde tesadüf üzeri aynı davayı çözmek için bir araya gelirler. Ardından ikisinin arasında romantik bir ilişki başlar. ( Pek romantik değil hatta bie elin parmağını geçmez bence dizideki romantik anlar. )




Dizi genel anlamdan hiç sıkılmadan izleyebiliceğimiz 16 bölümlük bir Kore yapımı. Lee Hyun'un geçmişinden süre gelen olaylar ve yeni gelişen durumlar dizinin dinamiğini güçlü tutuyor. Tabii bir de senaristin merakta bırakıp son bölümlerde çözüme kavuşturduğu olaylar da mevcut. Dizinin, çoğu kore dizisinde olduğu gibi sonu hiç mi hiç tatmin edici gelmedi bana açıkçası.. İzleyenler bilir, izlemeyenlere spoiler olmasın ama güzelim dizi öyle bitirilir mi hiç?? Sanki 2. bir sezon olacak gibi bitti bana ama bugüne kadar KBS'in hiç sezon işi yaptığını görmedim. Bir de sözylentilere göre In Guk bu yıl sonuna doğru askere gidecekmiş yani ekstra bir sezon hayali anca rüya olur.



Çocuk oyuncular özelliklede Bo-Gom'um küçüklüğü harika bir seçim olmuş. Baya benziyorlar. ^^ Bence dizinin In Guk'dan sonra izleme nedenim Bo Gom'dur. Baya iyi bir oyuncu olma yolunda. Hatta sırf o var diye Reply 1988'i izlemeyi bile düşünüyorum.. Tabii bir de Lee Chun Hee var o nasıl bir tatlı oyunculuktur. Umarım onu da en kısa zamanda başrolünü kendisinin oynadığı bir romatik komedi de 2. adam olmadan izleyebilirim.


Birde dizide az ve öz görünse de Kyunsoo'nun oyunculuğuna değinmeden geçmeyelim. Genelde idollerin oyunculuklarını pek beğenmem ama Kyungsoo gibi yeteneklilerse diziye ayrı bir hava kattıklarını düşünürüm. Daha önce "It's Okay, That's Love" dizisinden ve "Cart" filminden oyunculuğunun iyi olduğunu biliyordum ama bu dizideki mimikleri ve bakışları cidden çok iyiydi. İyi bir oyuncu olma yolunda emin ve güzel işlerle ilerliyor. Sesi kadar oyunculuğu da başarılı bence. Hani bakışlarıyla oynuyor deriz ya bazı oyuncular için Kyungsoo'da onlardan biri olmaya aday bence. ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder