21 Kasım 2012 Çarşamba

Genç kızların yeni sevgilisi Roh Ji Hoon / Noh Ji Hoon



O seksi danslarıyla, karizmatik bakışlarıyla kötü erkek imajı ile çıkış yaptığı günden itibaren listelerde all kill etkisi yaratmasa bile şarkısı genç kızların kalbini fethettiğini söyleyebilirim. :) Kendisi henüz 21 yaşında bu arada. (1 yıl fark ile nuna olmaktan kurtuldum çok mutluyum) Bazı fanlar Ji Hoon'u JB'ye benzemekle suçlamışlar :S Pardon ama kızlar JB 94'lü kim kime benziyor şimdi söyleyin bakalım :P Şaka maka benziyorlar ama JB'de hala bir süt çocuğu tipi var, Ji Hoon daha olgun duruyor. ^^

Buyurun klibi hemde Türkçe alt yazılı;

Klipteki kemerle yaptığı dans cidden çok ilgi çekici. Uzun boylu erkeklere dans etmeyi yakıştırmasam da Ji Hoon cidden çok iyi dans ediyor. Sesi zaten 
harika. ^^ Şarkıda 'şimdi cezalandırılıyorum' diyor ya bende ona seni kim cezalandırmak ister ki diyorum. :P  Bu kadar kişisel yorumdan sonra Ji Hoon'u tanıyalım biraz da.


Adı: Noh Ji hoon (노지훈)
Sahne Adı: Roh Ji Hoon
Doğum Tarihi: 12 Temmuz 1990
Burcu: Yengeç
Kan Grubu: AB
Boy: 186cm
Kilo: 74kg
Hobileri: Şarkı Söylemek & Beste Yapmak
Yetenekleri: Şarkı Söylemek, Yemek Yapmak, Futbol Oynamak
-Birth of a Great Star finalisti


The Next Big Thing için konsept fotoğraflarının yayınlanmasından sonra 'mıknatıs adam' ya da kadınları mıknatıs gibi kendine çeken adam gibi takma adlar takılmaya başlandı. (Haksız da değilller yani) Kısacası yayınlanan tek bir fotoğrafla bile kadınların kalbini çalmayı başardı. 'Punishment'in müzik programlarından yayınlanan 10 saniyelik teaser ile hayranlarının merakını daha da arttırdı ve birçok sitede en çok aranan 1. terim oldu. 

Ayrıca çıkış şarkısını 'Punishment'in sözleri büyük hitlere imza atmış ünlü yapımcı  Brave Brothers tarafından yazıldı. Şarkıda modern pop etkisini fazlaca görüyoruz ve Ji Hoon'un etkiliyeci sesiyle birleşince karşımıza harika bir şarkı çıkmış oldu. 

Albümde 5 şarkı var. Maker şarkısında HyunA ile düet yapmış. Şarkıyı çok sevdim ama bir an için Cube'te düet yapabilceği başka adam yok muydu diye de düşünmeden edemedim açıkçası. (HyunA'yı pek sevmem de) Müzik kalitesi olarak albümü cidden beğendim şarkıların hepsi birbirinden güzel diyebilirim. ^^

Bu arada Cube'un CEO'su Hong Papa ' Şuan Roh JiHoon bir öneme sahip olmasa da, gelecek te Roh JiHoon önemli olacak' diye bir söz etmiş. Bakalım Cube'un yeni solo şarkıcısı nelere yapacak bundan sonra, merakla bekliyorum. ^^

Albümü indirmek isteyenlere;

1st Mini Album 'The Next Big Thing'

Çıkış Tarihi / Release Date: 2012.11.07

Tracklist:
01. Fly With Me
02. Being Punished (Title Track)
03. Raining (Feat. Maboos of Electroboyz)
04. Maker (Feat. HyunA)
05. How is it


Birazda fotoğraflarını paylaşalım. Belki birilerinin bias'ı olur. :)










       2AM'den Jin Woon ile birlikte;




4 yorum:

  1. Ji Hoon-ah hepimiz gönlünü çalan çocuk. :D Benden 3 yaş büyük yav kurtardım ben de paçayı heheh. Acayip seksi birşey. Tipi harika, dansı harika ve sesi harika. Her şeyiyle idol olmak için doğmuş biri. Umarım ileride all-kill ya da percet all-kill yaptığını duyarız. Performanslarındaki kız çığlıklarının sesii hala kulağımda. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihi ~ evet haklısın umarım daha da başarılı olur ^^

      Sil
  2. gerçekten tatlı çocuk ya ilk izlediğimde pek beğenmedim ama sonra bağımlılık yaptı, şarkıyı bi çeviriyim artık dedim :) ellerine sağlık ^^

    YanıtlaSil