20 Ekim 2015 Salı

The Time We Were Not In Love / 너를 사랑한 시간




Biraz romantik bir dizi izliyeyim entrikalardan sıkıldık diyorsanız bu dizi tam da öyle yapım. 2 çocukluk arkadaşının yanlış anlaşılmalar ve geçmişten gelen bir sır yüzünden birbirlerine yıllarca kavuşamamalarının hikayesini izliyoruz.




Dizinin kısaca konusu; Choi Won (Lee Jin-Wook) ve Oh Na-Na ( Han Ji-Woon ) 17 yıldır çok yakın arkadaşlardır. Oh Na-Na başarılı bir iş kadınıdır. Choi Won ise bir havalimanı şirketinde kabin amir yardımcısı olarak çalışmaktadır. 34 yaşına basan bu ikili bir gün ilk önce kimin evleneceği konusunda iddiaya girer ve hikaye başlar.

Dizi ayrıca Tayvan yapımı “In Time With You” nun Güney Kore uyarlaması.


Dizinin Oyuncuları




Le Jin Wook'u daha önce Nine Travel ve I need Romance dizilerinde izlemiş sevmiştim bu dizide de favorim oldu. ^^
Han Ji Woon benim için hep Gil Ra Im kalacakmış gibi geliyor. (Secret Garden hayranlaığımdan dolayı sanırım bu durumda.) Bu dizide ki uzun saçlarına alışmak benim için biraz zor oldu söylemeden geçemiycem. Birde onu hep güçlü karakterler de izledikten sonra böyle bir karakterde oynamasını ilk başlarda yadırgasamda bölümler ilerdikçe alıştım.
Yoo Gyun Sang açıkçası kendisini bu diziyle tanıdım. Oynadığı karakterden dolayıda pek ısınamadım kendisine.
Jin Kyung bu hatun hangi karakterde olursa olsun harika işler çıkartıyor. Dizide sevdiğim 2. karakterdi. Hatta bir ara sadece Mi-Hyang aşk hayatını izlesek daha romantik komedi olurmuş dizi diye düşündüm. 40'lı yaşlarda bir fangirl olmak sonrasında hayatının aşkını bulmak bence sırf bunun için bile ayrı bir dizi çekilebilirdi. 



Dizinin en büyük süprizi L'di. Bir anda stajyer olarak karşımıza çıktı. Romantik ve korumacı erkek gibi gözükürken dan ortaya başka bir gerçek çıktı. (İzlemeyenler için spoiler olmasın) L'i daha önce "Shut Up Flower Boy Band" de izlemiş ve beğenmiştim. Bu dizide de birkaç bölüm oynuyor ama keşke dizide oynamaya devam etseydi.

Dizi 16 bölüm ama bana göre o bile biraz fazla geldi izlerken bazı yerlerde sıkıldım açıkçası hele ki hikaye gelişsin diye sonradan diziye giren eski erkek arkadaş ayy o nasıl bir iticiliktir öyle. Bir de dizinin ilk bölümlerinde Ha-Na'nın erkek arkadaşı onu aldattıp evleniyor. O bölümdeki karakterin güçsüz oluşu ve olayların işleyişi beni çok şaşırttı birazcıkta sinir olmuş olabilirim o kısımları izlerken. Bana diziyi sevdiren hostes abla ve flashbacklerdeki sahnelerdi açıkçası.


Dizinin en iyi ve en duygusal sahnesi... :( 
Ne demiş büyüklerimiz büyük lokma ye büyük söz söyleme. ;)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder