19 Kasım 2012 Pazartesi

Kim Sung Kyu - Another Me


Sung Kyu'nun merakla beklenen solo albümü çıktı! ^^

 Infinite grubunda bias olduğum 2. kişi Sung Kyu'dur. Sesine ve gülümserken kaybolan gözlerin çok severim. Vee benim sevgili liderim sonunda solo çıkış yaptı. Üstelik teaserları izlerken hissettiğim o güzel merak ve heyecanın boşuna olmadığını söylemek isterim. Klibi ilk izlediğim 'Vayy süper olmuş!' dedim. Myung Soo'nun oyunculuğu, klipteki hikaye, şarkı ve tabi ki Sung Kyu'nin o özel sesi beni benden aldı. Özellikle kıza aşık olduğu an zamanın durduğu sahneye bittim. Kırmızı saç da yakışmış yani. ^^

O harika klip;



'60 seconds'
'Bu hikaye için ihtiyacım olan tek şey 60 saniye. Kalbime girdin ve ben itiraz etmedim.' diyor romantik Sung Kyu'muz. ^^  Şarkının sözleri çok etkileyici. Şarkıda hafifte bir Rock edası var ve bu da Kyu'nun tarzının Infinite'den ayrıldığı bir nokta olarak gördüm.

'I need You'
Bu şarkıyı çok sevdim açıkçası. :) Soft Rock bir şarkı ve onun sesine de çok uymuş. :)  Yanımda olacağına inandığım herkes bıraktı... Beni tutamaz mısın, elimi tutamaz mısın? Sana şimdi ihtiyacım var' diyor giden sevgilinin ardından. T_T

'Only Tears'
Daha önce Infinite'nın albümünde olan duygusal bağlamda sarhoşluk etkisi yaratan bir şarkı. Sung Kyu solo olarak akustik haliyle söylemiş şarkıyı ve dinlerken 2 kat daha fazla etki bırakıyor insanın üzerinde. 'Umutlanmaya bile cesaret edemiyorum, ama seni özlüyorum..i' öldürür bu şarkı, kalbe zararlı.. :(

'Shine'
Özleyen ve sevdiğine yaşadıklarının unutmamasını söyleyen bir erkeğin sözleri. Şarkı hem sözleri hem de tarzı olarak çok farklı. Tabi bunun sebebi şarkının bestecisi Nell'den Kim Jong Wan. Yine beni favori şarkılarımdan biri diycem ama albümdeki tüm şarkılar favorim aslında. :D

'41 Days'
Daha fazla ne söyliyim bilemedim dinledikçe dinleyesim geliyor şarkıyı. :) Sung Kyu'nun sesine ve tarzına hayran kaldım bir kez daha. ^^ İlk fırsatta albümü de sipariş edicem Yesasia'dan. ^^

Albümü indirmek isteyenlere;

Album Title: [Mini Album] Another Me
Song Artist: Kim Sung Gyu (김성규) [INFINITE]
Release Date: 2012.11.19
Genre: Rock, Pop
Track List
01. Another Me
02. 60초
03. I Need You
04. 눈물만 (Acoustic ver.)
05. Shine
06. 41일

Albümdeki fotoğraflara da ayrıca bayıldığımı belirtmek isterim. Sizinle de paylaşayım. ^^




















2 yorum:

  1. wowow süper olmuş Sung Kyu ^^ bu arada klip A gentelmen's Dignity'in çekildiği yere benziyor ?_?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet birazcık :) belki de orasıdır bilemeyiz. ^^

      Sil