3 Nisan 2012 Salı

Jay Park boyu ve içme alışkanlıkları hakkında konuştu !




Son dönemde Rooftop Prince dizisi için bir şarkı yayınlayan şarkıcı 1 Nisan da SBS'in 'You and I' programına konuk oldu.

Sunucular Lee Hyori ve Jung Jae Hyung onun herhangi bir kompleksinin olup olmadığını sordu. Jay Park 'Benim kompleksim boyum ve sivri kulaklarım' diye cevap verdi.

Jay Park daha sonra dürüstçe gerçek boyunun 170 cm olduğunu ve de boyunu uzatmak için neden iç taban takmadığını açıkladı. 'Eğer ben ayakkabılarıma iç taban eklersem, iyi dans edemem gibi gözüküyor. Ayrıca, herkes benim kısa olduğumu biliyor bu yüzden farketmez  iç taban eklesem ya da eklemesem de.'

Stresini nasıl azalttığı sorulduğunda, 'Ya dans ederim ya da alkol alırım.' diye yanıtladı. Daha sonra sunucular çabucak herhangi bir içme alışkanlığı olup olmadığını sordu, 'Ben sarhoşken bir insanı reddetmeye gücüm yetmez ve ben çok samimi olma eğilimi gösteririm.' diye cevapladı.

2 yorum:

  1. Boyu iyi ya iyi. :D Öyle kafaya takmasın. Kulaklarını da boyunu da seviyorum. Fazla alkol almasa daha iyi olur ama.

    YanıtlaSil