26 Kasım 2012 Pazartesi

Yang Yoseob Feat. Yong Jun Hyung (BEAST) - Caffeine Türkçe Sözleri




Aylardır çeviri yapmıyordum ama bu şarkıyı çok sevdim ve çevirmek istedim umarım beğenirsiniz. ^^


Yang Yoseob Feat. Yong Jun Hyung (BEAST) - Caffeine Türkçe Sözleri

Saat geç oldu, uyumaya ihtiyacım var ve ben çoktan kafamdaki tüm koyunları saydım
Bir şekilde uyumak için, tekrar duş aldım
Gözlerimi kapattım zaman ve tavanda yüzün yayılmaya devam eder
Bizim biten aşk hikayemiz ile ilgili bir kitap açılır

Sen ayrıldıktan sonra bile, bana bu şekilde işkence ediyorsun
Nasıl böylesine perişan oldum?
Ne yanlış yaptım?
Hatta biz neden ayrıldık? Bana ne oldu bilmiyorum

Çünkü kafein gibisin, gece boyunca uyuyamıyorum
Kalbim yarışmaya devam ediyor ve tekrar, senden nefret ediyorum
Kafein gibi, uzak durmaya çabalıyorum
Seni unutmaya çabalıyorum fakat başaramıyorum, elimde değil

Bana zararlısın, bana çok zararlısın, oh sevgili kafein gibisin (x4)
Bana zararlısın, bana çok zararlısın, bana çok zararlısın, evet ~

Her nefes alışımda, seni özlüyorum
Aynı gökyüzü altında yaşadığımızı düşündüğüm zaman, deliye dönüyorum
Böyle olmama rağmen gitmene izin veremiyorum
Penceremin dışında bir çiftin kavga ettiğini görüyorum
Onlar göz yaşıyla dolular ve geçmişteki bize benziyorlar
Bak, bunu yapma ve sadece ona sarıl
Bana bak, şu an nasıl görünüyorum?

Sana tutunmam için bana bir şans veremez misin?
İlişkimiz böyle kolayca bitebilecek bir şey değildi.
Yoksa yanılıyor muyum?
Hatta biz neden ayrıldık? Bana ne oldu bilmiyorum

Senden böyle nefret etmeme rağmen
Birlikte olduğumuz zamanları düşündüğüm zaman, gülümsüyorum
Belki de seni unutmak istemiyorum
Evet, seni unutmak istemiyorum
Seni sevgiyle anmak istiyorum

Türkçe alt yazısı için; 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder