29 Kasım 2012 Perşembe

Yang Yoseob - 그래도 나는 (Still I / Even Then I ) Türkçe Sözleri



Still I / Even Then I  Türkçe Sözleri

Yine de gülümsemek zorundayım, bu beni son kez görüşün olacak
Bir yolunu bulup yaşamaya devam edeceğim,  beni merak etme ve güvenli bir şekilde git

Sen yaşayan ruhumun sahibisin
Göz yaşlarının düşmesi için, şimdi seni göndermek zorundayım
Hayır, özür dileme, beni bırakırken iyiydin

Ama yine de arada sırada beni düşüneceksin
Arada sırada gerçekten, benim hakkımda düşüneceksin


Böyle daha mı iyi olmalıyım ?
Ama yine de beni sonsuza dek unut

Şimdi elveda sadece yara izlerimle beni bırakan aşkım 


Teninin dokunuşu çok gerçekçi
Bu sonsuz gece boyunca hissediyorum, alışılmadık kalbim
Bunu düşünme bile, beni bırakırken iyiydin


Yüzümü son kez görüceksin ( Gülümsemeliyim..)
Son elvedan (Yine de bir yolunu bulacağım..)

                                                                  Türkçe alt yazısı için; 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder