8 Kasım 2012 Perşembe

Yeni genç yetenek 'Baek Seung Heon'

Baek Seung Heon
Doğum Tarihi: 3 Nisan 1991
Boy: 183cm
Kilo: 68
Ajansı: C.TWO Entertainment

Sesini ve dansını beğendim. Çıkış şarkısı olarak da Jae Joong ile çalışması onun için büyük bir şans olmuş. Umarım ilerde daha da başarılı albümlere imza atar. :)


Teaser'ı ilk izlediğimde açıkçası çok beğenmiştim. Jae Joong'un o eşsiz pamuk gibi yumuşak sesiyle piyano başında şarkı söylemesi gerçekten çok etkileyiciydi. ^^ Şarkının ilk başta slow ve aşırı duygusal olduğunu düşünmüştüm.. Ta ki bir kaç gün sonra Baek Seung Heon şarkının tamamını yayınlayana kadar. İlk dinlediğim çok şaşırdım çünkü Teaser'da ki o muhteşem etkiyi bana veremedi şarkı. T_T Baek Seung Heon'un söyleyiş tarzına alışabilmek için 3-5 kere tekrar tekrar dinledim. :) Sonuç olarak şarkının bu hali de güzel fakat ben yapımcı olsaydım kesinlikle bu şarkının akustik versiyonunu da albüme eklerdim. :) İşte o zaman benim gibi akustik şarkılara zaafı olan dinleyicileri de kendine çeken bir albüm yapmış olurlardı. ^^ Bu arada şarkı cidden çok güzel, şarkının sözlerini Jae Joong yazmış. Gerçi bu bile şarkıyı sevmek için bir neden olabilir. Bu şarkı ile Jae Joong söz yazarı kimliğine başarılı bir şarkı daha eklemiş oldu bence. Siz ne dersiniz bilemem ama :P

Jae Joong'dan dinlemek isteyenler için;

Sesi yetmez görmem de lazım diyenler için; 

Ve bugün de Baek Seung Heon'nun meraklar içinde beklediğim klibi yayınlandı. 3 dakika boyunca ha şurada Jae çıkacak yok yok burada çıkacak diye bekledim durdum.. Fakat ne Jae Joong ne de teaser'da gördüğüm tek bir sahne bile çıkmadı. Bu arada klibi de başka bir klibe benzettim durdum. Sonunda da hatırladım Jay Park'ın Star klibini 
çektiği mekanlar kullanılmış. :/ Peki Jae Joong nerede? Acaba başka beklenmedik bir gün Movie Versiyon olarak mı yayınlanacak?? Bekleyip görücez bakalım.. ^^ 

Baek Seung Heon - Til the Sun Rieses Klibi;

Jay Park'ın Star Klibi;


Albümü indirmek isteyenlere;

Album Title: [Single] Baek Seung Heon “The First Solo”
Song Artist: Baek Seung Heon (백승헌)
Release Date: 2012.11.02
Genre: R&B, Dance

Track List
01. 해 뜰때까지 (Til The Sun Rises)
02. 피터펫 (Pit-a-Pat)
03. 해 뜰때까지 (Inst.)
04. 피터펫 (Pit-a-Pat) (Inst.)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder