5 Ekim 2013 Cumartesi

WIN: Who Is Next?




WIN nedir diye soracak olursak beni tanımım şu; YG'nin Big Bang'den sonra çıkış yaptıracağı grubu seçmek için kendi kendine icat ettiği bir program. Bu programda bol bol gözyaşı ve acı görücez. (ilk bölümleri böyleydi) Aslında bu program sayesinde yg papa daha çıkış yapmamış gruptan para kazanmaya başladı bile. YG'yi severim ama bu programı izlemeye başladıktan sonra biraz gıcık oluyorum. :) YG'nin dediğine göre kazananı halk belirleyecek ve kaybeden takım ya dağılacak ya da üye değişikliği yapacak. Kazanan akımın grup adı da 'Winner' olacakmış hayliyle. :/  

Ben şu takımı destekliyorum dersem yalan olur çünkü programı izlerken bile kararsızlık yaşıyorum. ^^ Bence iki takımda birleşsin ve 11 üyeli bir grup kurulsun. ( EXO'dan ne eksiklikleri var ^^ ) Bu arada iki takımda da rapçilerden Minho ve vokallerden Kang Seung Yoon hariç sesi güçlü ve tok bir üye yok. :( Diğer vokallerin ve rapçilerin sesi bana biraz ince zayıf geldi tabi ilerde nasıl olurlar bilemem. :D

Programın ilerleyen bölümlerinde Taem A'yı Taeyang, Team B'yi de G-dragon eğitmeye başladı. Yani yg Big Bang üyelerini bile yarıştırmayı başardı. Ahh şu canavar reyting sen nelere kadirsin dedirtti bana :)


Birazda takımlara bakalım;

    Team A


Kang Seung Yoon (강승윤)

Kim Jin Woo (김진우)

Nam Tae Hyung (남태현)

Song Min Ho (송민호)

Lee Seung Hoon (이승훈)



İlk başlar bana göre yg Team A'yı destekliyordu onlara daha çok sert davranıp daha çok çalışmalarını söylüyordu. Çünkü Team A'nın yaş ortalaması daha yüksek ve bu onların son şansıymış gibi davranıyordu. Team A'nın bir grup psikolojisinde olmadığının da  farkındaydı. (Fazla bireysel hareket ediyorlar gibi duruyordu açıkçası.) Çok iyi hatırlıyorum da; Kang Seung Yoon bu konu hakkında 'eğer çıkış yapamazsak dağılırız' diyerek endişesini dile getirmişti. Programın başında bir liderleri bile yoktu. YG, sonrasında Min Ho'yu lider seçti. Bu sebeplerden dolayı Team B bana daha sıcak bir grup gelmişti ve favorim B'idi. 
Team A'nın bir artısı var o da üyelerinin bazılarının daha önce ekranda görünmüş ve tanınmış olmaları.

- Min Ho, eski Block B üyesiydi fakat bazı sebeplerden dolayı çıkış yapamadı. Zico, Mino'yu ziyarete gelmişti programı izleyenler bilir. Ona liderlik hakkında öğütler vermişti. :)
Ayrıca K-Pop - The Ultimate Audition dizisinde oynadı.

- Kang Seung Yoon, Superstar K yarışmasında finalistti. Bir kaç ay önce yayınladığı 'It Rain' adlı dijital single ile all-kill yaptı. (ki kendisi 3 yıl boyunca ekrandan uzak kaldığı halde bu büyük bir başarı bence)

- Lee Seung Hoon, K-pop Star'da yarışmacıydı. (YG'nin de jüri üyeliği yaptığı yarışma bu.)


        Team B


Koo Jun Hoe (구준회)

 Kim Dong Hyuk (김동혁)

Bobby (김지원)
                                                 

Kim Jin Hwan (김진환)

B.I (김한빈)

Song Yun Hyeong (송윤현)



G-dragon, B.I'yı sahnede çok merak ettiğini, onu kendine benzettiğini ve destekleyeceğini söyledi. Bunun üzerine de tabi GDstandların Team B'yi destekleyeceklerine dair dedikodular döndü etrafta. (Aslında bunun pek de olmadığını gördük dünkü programdan sonra neyse)

B.I'ın liderliğinde sürekli gelişen ve dönüşen bir takımlar. Team A'ya göre bence daha çok birbirine bağlı kenetlenmiş bir grup. :) İlk bölümlerde aylık değerlendirmelerinde çok iyiydiler. (B.I'ın grubu çalıştırma tarzına bayıldım.) Hatta performans sırasında B.I bir ara YG'nin önüne kadar gelip ona kafa tuttuğu an hem çok şaşırdım hem de bu özgüvenini sevdim. Team B'nin en büyük korkusu diğer takım üyelerinin kendilerine göre daha çok tanınmış olması ki bu haklı bir korku. Bu arada Kang Seung Yoon'da B.I'dan birazcık korkuyormuş onun kendine olan öz güvenine hayranmış. ^^

Gelelim dün yayınlanan yeni bölüme; 
- G-Dragon, Justin Biber'ın twitter takibi ve övgü dolu sözlerine karşılık olarak Team B'ye Baby şarkısını söyletmiş. :P
- Jüri Team B'yi daha iyi buldu ama halk programdan sonra Team A'yı desteklediğini belli etti.
- Halk oylamasında Team A önde şuan
- Vee Min Ho sakatlandığı için YG liderliği ondan aldı. Artık Kang Seung Yoon takımın lideri olacak. YG resmen oynuyor çocuklarla.. :/

Win hakkında diyeceklerim şimdilik bu kadar. Bakalım ileri ki bölümlerden neler olacak?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder