9 Eylül 2015 Çarşamba

Music Bank in İstanbul!

Bundan tam 2 yıl önce şu sıralar tüm K-pop fanları bir rüya alemindeydik. Music Bank yapılcak mı yapılmayacak mı, biletler kaç para olacak, hangi gruplar gelicek, gidebilicek miyiz... Bir sürü soru dolusuna bir bilinmemezlik. Ben gidemeyeceğimi düşünürken bir anda çekilişten 2 tane bilet kazandım. Sonra bir arkadaş platinum biletini satıyormuş ucuz bir fiyata hiç kaçırır mıyım bu fırsatı gittim aldım. Böylelikle hem ben hem kardeşim hem de bir arkadaşım konsere gidebildik. ^^



Tarihler 6 Eylül'ü gösterdiğinde her fan gibi bizde havalimanına gittik. Ben çok kalabalık olacağını pek zannetmiyordum ama gidince şok olduk. O nasıl bir kalabalıktı, elimde kameramla zar zor kendime bir yer bulabildim. Herkesin elinde telefonlari, kameralar, kartonlar vs. Her kapı açılışında bir çığlık bir kıyamet. Tabi bu sırada güvenlik çok şaşkın bu şaşkınlıkları mı onları biraz kabalaştırdı bilemiyorum ama yine de olayın heyecanı içinde pek takılmadık onlara. Neyse dakikalar sonra Super Junior, Beast, MBLAQ, Miss A, FT Island, Ailee göründü, çığlıklar ve koşuşturma bir anda başladı. Onlar geçerken bende kameramla ordan oraya savruldum sağolsun fan arkadaşlar hurra idoller tarafına koşturunca. (Hobbit olmanın zararları..) 


130906 Beast, MBLAQ, Miss A, Ft Island, Super Junior, Ailee in Ataturk Airport




7 Eylül; aylarca beklenen ve bir rüya gibi geçip giden.. Erkenden kardeşimle konserin yapılacağı Ülker Sports Arena'ya gittik. Br kuyruk bir kuyruk saat daha 12 bile değil. Biz de ordaki kafede oturup arkadaşlarımızı beklemeye başladık. Konserin en kötü yanı prof. kamera alımının yasak olması bu sebeple telefon kamerasına kaldık diye üzülüyorduk. Neyse saatler süren bekleme üstüne de konser sırası derken özel bilekliğimi taktırıp konser alanına ulaştım sonunda. Konser alanı dolarken ekranda bol bol klipler izledik ve konser rüya gibi başladı ve bitti. MBLAQ ve Suju'nun fan servisleri harikaydı bu arada. Ailee'nin Türkçe playback okumasını bir ben sevemedim sanırım ama hoş bir süprizdi.


130907 Music Bank in Istanbul Opening ( Beast, Ft Island, Ailee, MBLAQ, Miss A, Super Junior ) 



130907 Music Bank in Istanbul 'Beast Speaking' 




130907 Music Bank in Istanbul - Beast ( Fiction, Shadow, Beautiful Night )



130907 Music Bank in Istanbul Encore (Beast, Ft Island, Ailee,MBLAQ,Miss A,Super Junior)



Sultanahmet'te bir B2ST gördüm sanki... 
Ertesi gün arkadaşlarla Sultanahmet'e gittik tam meydan da yürürken birden önümde bana doğru gelen üyeleri görünce hemen telime sarıldım.. Kamerayı görünce el sallayan DongWon da ayrı bir şekerdi. Sonrasında Beast'in korumasıyla bizim arkadaş sohbeti ilerletince ki adam peşlerindeki çığlık atan fanlardan çok yorulmuş. Bizim onlarla yürümemizde bir sakınca olmadığını söyledi. Keşke hepsi sizin gibi olsa falan dedi. Bizde onlarla sessiz sedasız bir küçük tur attık. Bu bile bence güzel bir şeydi. Gikwang'ın zayıflığı, DongWoon'un uzun boyu, DooJoon'un karizmatikliği, YoSeob'un sevimli suratı, HyunSeung'un göz alıcı gömleği, JunHyung'un gözlükleri bunlar aklımda kalanlar... 




130908 Beast in Sultanahmet



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder