23 Mart 2017 Perşembe

Şubat Ayında Okuduklarım


Herkese merhabaaa!!!
Şubat ayında güzel kitaplar okudum. 1 çizgi roman, 2 manga ve 7 kitap okudum.

İnstagram hesabım üzerinden beni takip edebilirsiniz. Tık Tık


Harry Potter ve Ölüm Yadigarları; serinin son kitabı olması çok üzücüydü. Fakat tüm seri boyunca bütün bilinmeyenlerin ortaya çıktığı bir kitaptı.  Açıkçası finali beni çok tatmin etti. İlk kitabı yıllar önce alıp seriye devam etmediğim için pişmanlık yaşıyordum. Kitap biterken içimi bir hüzün kapladı. Keşke bir 7 kitap daha olsa dedim içimden.

Harry Potter ve Lanetli Çocuk; seriyi özleyenler için hoş bir kitaptı. Aşırı sevdim diyemem ama yine de güzel bir kitaptı.

Bir Aşk; Buzzati’nin okuduğum ilk kitabıydı. Çook sevdim diyemem ama hoş bir kitaptı. Orta yaşlı bir erkeğin yaşadığı bir aşkı, tutkuyu ve iç dünyasına tanıklık ediyoruz.

Son Yıldız; okuduğum en kötü sona sahip 2. Seri oldu. Harika bir seriyi son kitapta harcayan yazara selamlar buradan. Halbuki ilk iki kitap ne kadar güzeldi. Seriyi çok sevmeme rağmen son kitabı bende hayal kırıklığı yarattı.

Cress; çok güzeldi. Bu seriyi nedense çok sevdim. Fırsatım olursa yakın bir zamanda tüm seriyi bitirmek istiyorum. (Tek sevmediğim kısım karakterlerin birbirlerine çar çabuk aşık oluvermesi.)

Suikast Sınıfı; korkulu bir varlık nasıl bu kadar komik olabilir? Harika bir mangaydı. Okurken kendinizi hiç gülünmeyecek olaylara gülerken bulabilirsiniz.

Otomatik Portakal; gayet akıcı bir kitaptı. Bazı kendini tekrar eden argo kelimelerden sıkılabilirsiniz ama yine de okumaya devam edin pişman olmayacaksınız. Alex ve çetesinin yaptıklarına kızarken bir andan sonra onlara yapılanlara kızmaya başlıyorsunuz. 

Titana Saldırı; harika ötesiydi. Seri gittikçe ilginçleşiyor. Animesini izlememek, spoiler kurbanı olmamak için savaşıyorum resmen. Keşke daha çabuk gelse mangalar.

Karanlık Zihinler; çok şaşırdım. Bu kadar iyi bir kitap beklemiyordum açıkçası. Fakat başkarakter olan Ruby’i pek sevemedim bazı nedenlerden dolayı. Ama bu seriye devam etmeme engel değil tabi ki. Kitap çok heyecanlı bir yerde bitti, bakalım yeni kitapta neler olacak.


Saga 2; yine süperdii. Okuyun bu çizgi romanı!! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder