18 Nisan 2017 Salı

Mart Ayında Okuduklarım



Herkese merhabaaa!!!

Şubat ayında güzel kitaplar okudum. 2 manga ve 9 kitap okudum.


İnstagram hesabım üzerinden beni takip edebilirsiniz. Tık Tık


Vejetaryen; 3 hikayeden oluşan bir kitap. İlk 2 hikaye çok başarılıydı. Ama 3. hikaye beni pek etkilemedi. Uzak Doğu edebiyatı ile ilgiliyseniz okumanızı tavsiye ederim.

Meleğin Düşüşü; çok hızlı okuyup bitirebileceğiniz bir kitap. Eğer melekler ilgili kitapları seviyorsanız okumalısınız. Ben her ne kadar başkarakter Penryn’i pek sevemesem de, seriye Raffe için devam ediyorum. Bu yüzden ilk kitap biter bitmez Kıyamet Sonrası’na başladım.

Buz Kapanı; bu seride heyecan ve olay bitmiyor. Tam her şey yoluna giriyor gibiyken başka bir şey çıkıyor karşımıza. Yazar yine çok heyecanlı bir yerde bitirdi kitabı. Bakalım son kitap da neler okuycaz?

Kuşlar Yasına Gider; Hasan Ali Toptaş’ın okuduğum ilk kitabıydı. Vee çook sevdim. Yazarın dili o kadar güzel ki, sanki kelimelerle dans ediyorsunuz okurken.  ( Bazı yerlerde yöresel ağız kullanılmış olsa dahi kitap sarıyor sizi. ) Kitabın sonunda çok duygulandığımı söyleyebilirim. Gidip aile bireylerinizden birine sarılabilirsiniz.

Gömülü Şamdan; bir Stefan Zweig farkı. Tarihi bir kitap olmasına rağmen hem heyecanlı hem de çok akıcıydı.

Son Nefes Havaya Karışmadan; birçok duyguyu barındıran bir kitap olmuş. Otobiyografi olmasına rağmen çok duygu yüklüydü. İlk bölümü biraz sıkabilir ama kitap sonrasında akıcılığını kazanıyor. Hayata dair farklı bir bakış açısı kazanacağınız bir eser.

One Punch Man 2; eşittir komik.

Çavdar Tarlasında Çocuklar; hep okumak istemiştim. Sonunda okudum ve beğendim. Özellikle anlatım tarzı çok hoşuma gitti.  Özellikle başkahramanın yaptığı gözlem ve tespitler çok iyiydi.

Ozan Beedle'ın Hikayeleri; Harry Potter sevenlerin seveceği bir kitap. Okuması çok eğlenceliydi.

Yedi Ölümcül Günah 1; böyle mizah dolu bir manga beklemiyordum.  Çizimleri çok hoşuma gitti. Sıkılmadan okuyabileceğiniz bir manga. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder