11 Ekim 2012 Perşembe

G-Dragon 'Heartbreaker' ve 'One Of A Kind' Albümleri

Sonunda uzun süredir beklediğim albümlerime kavuştum. Ne kadar mutlu olduğumu anlatamam. ^^ 15 gün önce sipariş vermiştim ancak bugün elime ulaştı.


Paketi yaklaşık 1 saat açamadım şaşkınlıktan. :) O kadar zaman bekleyince insan bir tuhaf oluyor. ^^ Neyse sonuç olarak açtım albümleri teker teker inceledim ve çok beğendim. Özellikle de One of a kind albümü harika ötesi dış kabı sanki eskilerden kalma bir kitap gibi. 

  

CD'miz.

Albümdeki o meşhur çerçeve. ^^


 CD'nin arkasında kalan albümün konseptiyle uyuşan bir bir fotoğraf olmuş. :)


Her ne kadar ne işe yaradığını anlayamamış olsam da. GD'nin şarkısında söylediği o meşhur limitsiz siyah kart. ^^ Bir kişi ne işe yaradığını söylerse çok mutlu olacağım. 


Ve şarkı sözlerimiz!


'ONE AND ONLY VIP from G-DRAGON' yazısı benim bu versiyonu alma sebeplerinden biri. :)


Albümün içinden çıkan foto kartlar. ^^




Veee gelelim Heartbreaker albümüne, albüm çıkalı 3 sene geçmesine rağmen ancak alabildim. :( Şu meşhur maskeli versiyonunu alamamak beni üzdü ama yapacak bir şey yok. :) Bu yeni versiyonu da gayet hoş ve güzel.







Heyecanımı ve mutluluğumu sizinle paylaşmak istedim. :) Umarım tüm  VIP'ler bu albümlerden alır. ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder