28 Ekim 2012 Pazar

Seoul Restaurant ve güzel bir gün! ^^



Bu yazıyı dün yazacaktım ama yorgun olduğum için yazamadım. :) Dün kardeşimle öğlene doğru yola çıktık, İstanbul kazan biz kepçe misali yollara düştük. :D Biraz Beyoğlu'nu gezdik, Cihangir semalarında dolandık durduk bir süre. Sonrasında da Taksime geçtik. Birazda fotoğraf çektim..







Taksimdeki Halep Pasajında harika şeyler satılıyor. Bu arada bir yüzükçü de üstünde Korece yazan yüzükler bulduk. :) Üzerlerinde ne yazdığını pek anlamadık, bari alalım anlamlarını sonra öğreniriz dedik ki fiyatlarının  20 TL olduğunu öğrenince vazgeçtik. ^^ O  yüzükler o kadar para etmez, bir yüzük koleksiyoncusu olarak benden size bir tavsiye. ^^ Bu arada pasajda satılan tişörtler arasında öyle bir tişört buldum ki çok güzell. Bakın;
Gangnam Style!!


Sonrasında bizim yıllardır gittiğimiz ve artık abonesi olduğumuz Seoul Restaurant'a gitmeye karar verdik. Üç buçuk - dört gibi gittik kimsecikler yoktu. :( Tek müşteri bizdik. TT Neyse yenilik bakımında orada çalışan Koreli bir Unni gördük çok sevindik pek konuşamadık kendisiyle çünkü bulaşıkları yıkıyordu içeride. :) Üst katta ki dolapların üzerine JYJ üyelerinin resimlerini yapıştırmışlar ve duvarda SNSD kart postalları vardı. :/ Bunları kim yapıştırdı diye sorduğumuzda garson abiler biz dedi orda bir şaşırdım ki anlatamam (Başka ünlü yok muydu ?? Niye onları yapıştırdınız diyecektim ki sustum) :D Neyse kart postallara bakayım diye verdiler bende fotoğraflarını çektim. :D




Fotoğrafları çekerken ramenlerimiz de geldi yeni sunuş biçimiyle, Kimchilerimizle birlikte afiyetle yedik. :) Mekandan yeni kareler;



Sıcak,sıcak daha ocaktan yeni inmiş üstünde buharı tüten ramenimiz.. ^^



 Yoochun - Jae Joong - Junsu üçlüsü;





Her derde deva 'Ginseng'






Biz hesabı öderken televizyonda Park Ki Woong Sunbae nin dizisi vadı hemen çektim fotoğrafını. ^^ Tanımayanlar için söyleyeyim en son 'The Musical' adlı dizide Choi Daniel ve Goo Hye Sun ile başrol oynamıştı. ^^




Evet geldik bu güzel günün sonuna.. Sizlere eğlendiğim ve sevdiğim bir günü anlatmak istedim umarım okurken sizde eğlenirsiniz. ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder