25 Kasım 2016 Cuma

Kalan sağlar bizimdir...


Ne kadar şok bir gün geçiriyoruz değil mi? Bize bu şoku yaşatan YG ahjusshiye alkışlarımı yolluyorum buradan. İlk önce 2NE1 dağıldı haberi düştü ana sayfama çok geçmeden Nam Tae Hyun artık WINNER üyesi değil haberi geldi. İki grup aynı şirketteler ve sıkıntılı bir dönemden geçiyorlardı. Ama fanlarda da, grup üyelerinin verdiği röportajlar ya da konuşmalardan güzel günlerin geleceğine dair hep bir umut vardı. Peki, o güzel gün geldi mi? Hayır. 



7 yıl önce 2NE1 hayatımıza girdi. İlk önce Minzy terk etti grubu. Çünkü Park Bom'un bazı sorunları nedeniyle grup çıkış yapamıyordu. Ben solo olarak yoluma devam edicem dedi. Grup 3 kişiyle kaldığı yerden müzik çalışmalarına devam edecek dedi YG. Ama bugün grubun dağıldığını açıkladı.


3 yıl önce WIN adında bir program vardı. Benim her izleyişimde farklı duygular hissettiğim. Çok şaşalı gözüken Kpop dünyasının aslında arka planında ne kadar çok gözyaşı, hüzün ve acı bulundurduğunu bence bir tokat etkisiyle gösterdi bize. O programda ben Team B'yi destekliyordum. Ama Team A'daki üyeleri de bireysel olarak seviyordum. Nam Tae Hyun'da onlardan biriydi. Ses rengi o kadar güzel ki. Hep o söylesin biz dinleyelim diyordum. Yarışmayı da onun olduğu Team A kazandı. Peki, sonra ne oldu? Harika bir albüm yaptılar. Albümdeki her şarkı birbirinden güzeldi. İşte bu yüzden kazandılar dedim bende yarışmayı. Ama gel gör ki YG onlara çook reklam yapmadı. Ki bence YG'nin en büyük hatası da buydu. Sonrasında çıkardıkları albüm de yine süper ötesiydi. Fakat bence YG yine fazla üstüne düşmedi grubun. Ki çok yetenekliler Min Ho olsun, Seung Yoon olsun... Fanlar yine geri dönüş beklerken paat Nam Tae Hyun olmayacak geri dönüşte. Neden? Çünkü hasta. Peki, bugün ne oldu? Tae Hyun'un gruptan ayrılışını öğrendik. Dilerim hastalığını atlatır ve harika bir solo kariyeri olur. 



WINNER - 좋더라(I’M YOUNG) M/V



Acaba diyorum Kpop hep böyle tüketilen bir üründü de biz mi yıllanacağını düşünüyorduk. Gruplar gelip geçiciydi ve her daim kalıcı şirketler miydi?? Bu örneği YG üzerinden vermek istiyorum. Yıllarca YG Family diye markalaşmaya çalışan ve biz bir aileyiz diye reklam yapan bir şirket neden bu kadar kolay grup dağıtıyor ya da üye çıkarıyor? Ki daha önce Se7en'ı da yarı yolda bırakmıştı. Sanırım biz büyüdük ve Kpop gözümüze o kadar da tozpembe gelmiyor artık. 

Bir grupta üyelerden biri solo kariyerine daha çok düşüyorsa, üyelerden birinin skandalı çıkıyor, geçmeyen bir hastalığı oluyorsa o grup yakında biter gözüyle bakabiliriz. ;)


2NE1 - COME BACK HOME M/V

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder