21 Kasım 2016 Pazartesi

İstanbul Kitap Fuarı 2016

Uzun bir aradan sonra yine benn geldimmm!!! Bu yıl yine İstanbul Kitap Fuar'ında görevliydim ve harika bir fuar geçirdim. Bu yıl fuara ilgi inanılmaz fazlaydı. 10 günde binlerce insanla konuşmuş olabilirim. Fuar da aşırı bir yoğunluk vardı, umarım herkes mutlu bir şekilde ayrılmıştır. Çalıştığım için tabi çook gezme fırsatım olmadı, olamadı. :( 
Ama yine de kitap almayı başardım. ^^  Şimdi sizle aldığım kitapları paylaşayım.








Çizi roman aldım tabi kii :)




Manga!!! ♥



Fuar'a gidecekler için ufak ricalar;
1. Lütfen fuara geldiğinizde elinizde şu fuar haritlarından edinin. Böylelikle aradığınız yayınevlerini daha rahat bulursunuz.
2. Lütfen aradığınız kitapların, yazarını bir yere yazın hadi onu da yazamazsanız yayınevini yazın bari bir kağıda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder