9 Şubat 2017 Perşembe

Ocak Ayında Okuduklarım


Herkese merhabaaa!!!
Ocak ayında güzel kitaplar okudum. 2 çizgi roman, 2 manga ve 6 kitap okudum.


İnstagram hesabım üzerinden beni takip edebilirsiniz. Tık Tık

Bilge Adamın Korkusu; devamı ne zaman çıkacak? Yine kafamdaki birçok soru cevapsız kaldı. 3. kitap için sabırsızlıkla bekliyorum. Harika bir seri, henüz başlamadıysanız acilen okumaya başlayın.

Bela, benim için biraz hayal kırıklığı oldu. Geçen sene fuardan büyük bir beklentiyle almıştım. Çünkü konusu çok merak uyandırıcıydı. Ama kitabın dilini hiç sevemedim. Kitabın anlatımına sonlarına doğru alışsanız da keşke farklı bir şekilde olsaydı anlatım dili.

Saga; müthiş. Avengers gibi çizgi romanları okumayı sevmeyenler için harika bir seçenek olabilir. Çizgi romanın içindeki dünya çok farklı, kurgusu çok iyiydi. Okuyucuyu hemen içine alıyor. Tek kötü yanı sadece 4 sayısının Türkçeye çevrilmiş olması.

One Punch Man: Şimdiye kadar okuduğum Türkçe yayınlanmış mangalar arasında en komik olanı. Okurken kahkahalar havada uçtu desem yeridir. Eğer manga okumaya başlamadıysanız ve böyle bir niyetiniz varsa One Punch Man’i şiddetle tavsiye ediyorum.

Mezarlık Kitabı: Yine bir Neil Gaiman şaheseri. Ne yazsa okurum ben.  

Harry Potter: Çocukken ilk kitabını okuyup seriye devam etmediğim için pişmanım. Şimdiyse seri bitsin istemiyorum. Ama yine de okumaya devam ediyorum. 

Ada Yanıyor: Acısıyla, tatlısıyla bir seri daha bitti. Üzgünüm.

Doğu Avrupa'da Yolculuk: Bir gazetecinin gözünden Doğu Avrupa ülkelerinde gördüklerini kendine has bir anlatımla bizlere aktarmış. Ben kitabı sevdim. O dönemlere kısa bir yolculuk yapmanızı sağlıyor kitap.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder