30 Ocak 2017 Pazartesi

Kitap Alışverişi #1



Her seferinde bu ay kitap almıycam, yok hayır desemde dayanamayıp yine aldım.  ¯\_(ツ)_/¯ 
Eee ama napayım Tokyo Gul'un yeni sayısı çıkmış. ^^ Uzun zamandır da 5. Dalga'nın son kitabını almak istiyordum derken ( sanki okuncak kitaplar yokmuş gibi ) kendimi kitapları almış buldum.

İş Bankası Modern Klasikler Dizisi'ne bayılıyorum, seriyi tamamlamak istiyorum. Antabus ise arkadaşlarımla bu ay ortak okuyacağımız kitaptı. Kitapyurdu'ndan bu ay bu kitapları aldım. Vee kargo şirketini değiştirip MNG'ye geçtim. Kitaplar çok hızlı geldi. Çok mutlu oldum. ( Çünkü diğer kargo şirketi evime 800 metre uzaklıkta olduğu halde kargoyu 2-3 gün sonra getiriyordu -_- )


Arkadaşlarla Taksim'e gitmiştik. Tabi Yapı Kredi Yayınlarına uğramadan yapamadım. Sadık Hidayet'in kitaplarını çok merak ettiğim için bir yerden başlamalıyım diye düşündüm ve Diri Gömülen kitabını aldım. Harry Potter serisi bitmek üzere bu yüzden yan kitaplarını da okumak için almaya başladım. Fakat 'Fantastik Canavarlar Nelerdir, Nerede Bulunurlar?' hiçbir yerde yok!!! (•ˋ _ ˊ•)

Dilerim elimdeki kitapları hemen bitirip yeni kitaplarımı okumaya geçebilirim en kısa zamanda. (^-^)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder